2 gange 4 ens i træk.

8 tråde
53 svar

Tyl16/03 2005 02:37

Her til aften spillede jeg small stakes poker på expekt.com.

Jeg får J,J på hånden, og raiser i early position. Jeg får ca 4 call'ers, og floppet kommer: J,10,5 - jeg better her, og 3 går med. På turn får jeg så min 4. J - og better hånden. Jeg better hele vejen til river, 1 går med, og taber, selvfølgelig, hånden :).

Hånden efter. Jeg får K,8s på hånden i sidste position, og vælger at call'e.
Der flopper: 8,8,A - der bliver bettet, og jeg raiser. På turn får jeg min 4. 8'er, og rammer her (for anden gang i træk) 4ens(!) - og samtidig er der en der rammer fuldt hus es'er fuld af 8'ere - så han raiser, jeg re-raiser, han call'er, jeg vinder hånden :).
Der var godt nok måben på bordet :D.

Desværre spillede jeg small stakes ($0.25/$0.50), og fik kun sølle $15 ud af det. Ærgeligt, jeg ikke spillede high limit! :)

Men det var oplevelsen værd. Jeg tror aldrig, jeg overhovedet har haft 4 ens i et real money game :).

2 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 16/03 2005 10:40

Hej Tyl.

Det lyder vildt :)

...og $15 er da også penge. Din limit er sikkert fin i forhold til hvor længe du har spillet. Det er bedre at vinde en lille pot fremfor at tabe en stor ;)

Tillykke.

8 tråde
53 svar

Tyl#2 - 16/03 2005 16:09

:)!

log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login

Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.