mr-nurse09/03 2006 20:35
Hejsa
Har nu flere steder læst om, at man kan "erhverve" sig frie bankrolls som oftest mellem 10 og 20 dollars. Er der nogen der har erfaring med dette og evt. kan henvise til nogle steder, hvor dette kan gøres uden på nogen måde selv at ligge penge ind???.
Henrik (mr-nurse)
Så længe du ikke oplyser dit CVC nr. (de 3 på bagsiden) er der ingen risiko. Der er en del sider der tilbyder gratis penge uden problemer. GL
Hej
Har selv funder royalvegaspoker.com der giver 10 dollars til alle. Skal bare oprette sig og åbne en account (uden at ligge penge ind) og efter 24 timer står der så 10 - GRATIS - dollars på konto`en.
Henrik
Crazy Poker giver også $10 i øjeblikket. Vi har ikke en anmeldelse af dem her på pokerpenge.dk, men du kan roligt spille der.
Hej
crazy Poker ser ud til at være samme slags produkt som royalvegaspoker, men med hensyn til de 10 dollars er der dog den store forskel at hos RVG behøver man ikke at opgive et creditcard. De 10 dollars kommer "af sig selv".
Men leder stadig efter flere steder - ´godt for os med mindre erfaring istedet kun at spille freerolls.
Henrik
Hej Henrik aka mr. nurse.
Gå ind på -SLETTET- hjemmeside. Der finder du en banner reklame e.l. for best poker hvor de skriver at du kan sende en sms og være med i lodtrækningen om sæsonkort til superligaen. Samtidig får du 10 euro på en best poker konto.
Så der er der da lidt gratis monetos. Bortset fra sms takst.
Nu bruger jeg ikke selv best poker, da jeg synes det er en grim og langsom poker site. så du kommer ikke til at møde mig ved bordene ;-)
God vind.
hvor de skriver at du kan sende en sms og være med i lodtrækningen om sæsonkort til superligaen. Samtidig får du 10 euro på en best poker konto.
Bemærk at den SMS koster 20 kr!
20.-kr???? Du godeste, det var godt nok dyrt.
Dog 20 kr for 10 euro, stadig +ev, men alligevel. tsk tsk tsk.
behøver ikke at indbetale 20,-, da det password man får kommer frem af sig selv når man downloader via -SLETTET-..
Har fået 10dollar hos såvek RVG og crazypoker - hvilket på den måde gør at man har mulighed for at spille lidt turneringer.
håber stadig der er flere der har nogle tips om disse måder at få gratis penge på.
Hvorfor ikke prøve et pokerforum kan stærkt anbefale -SLETTET- masser af freerolls på flere af de kendte sider om $+ pointsystem hvor der bliver spillet om wsopsæder alt er gratis!!
----------------------------------------
Vær venligst opmærksom på vores forumregler.
Mvh
Webmaster
mjuniorm#10 - 21/03 2006 01:15
Problemet med det du kalder frie bankrolls er at du sjældent (min erfaring er aldrig) kan få penge ud hvis du ikke har sat nogle ind (vel egentlig fair nok) der er fordelen ved bla. -SLETTET- at hvis du kommer i pengene som du enten får på din konto(du skal ikke oplyse ccard) eller giver adgang til betalingsturnering også får point som så tæller i en turnering hvor der bliver spillet om wsopsæder som pokersiderne stiller til rådighed(betaler) for -SLETTET- . Bare en kort bemærkning(lol) håber i kan bruge det
Velkommen til mjuniorm :)
@Alle
I en tråd som denne, vil vi godt bede jer om at være opmærksomme på vores forumregler. Der må ikke henvises til andre pokerportaler etc.
mjuniorm#12 - 21/03 2006 22:38
Klokken var sent undskylder mange gange!!!! må indrømme at jeg sjældent læser reglerne my bad!! skal ikke gentage sig; )
mjuniorm#13 - 21/03 2006 23:18
Kan du blive ved din kværulant(jeg skal nok holde kæft sidste bemærkning!) Det undrer mig bare at det er ok at henvise til pokersites i ikke samarbejder med +banerreklamer på andre sider der reklamerer for 20 forskellige pokersites så jeg skulle altså bare have henvist til et banner på pågældende side?
Hej mjuniorm,
No hard feelings
Det undrer mig bare at det er ok at henvise til pokersites i ikke samarbejder med +banerreklamer på andre sider der reklamerer for 20 forskellige pokersites.
Vi tillader ikke henvisninger/reklamer for andre portaler, jeg har bare ikke været opmærksom nok. Det er helt okay at henvise til et pokersite, selvom vi ikke anmelder det her på siden. Vi ønsker dog ikke, at pokerrooms laver reklamer for dem selv. Ligesom vi ikke ønsker, at en medarbejder fra ekstra bladet opretter en profil, og laver reklame for deres avis.
Det kan virke hårdt, men hvis vi ikke opretholder denne regel og gør den gældende for alle, så vil vi hurtigt få et forum, som er fyldt med reklame og spam.
mjuniorm#15 - 22/03 2006 11:50
Jeg kan godt se at dette kunne blive en længere "diskussion" om hvad forskellen egentlig er og hvor grænserne går så jeg vil nøjes med at sige tak for svaret og en okay side; )
Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.
Læs anmeldelse