Små par


8 tråde
96 svar

Gaming27/06 2005 18:47

Hej

Er der nogle der har nogle gode strategier til hvordan man spiller (og vinder) på små par.

Jeg syntes det er meget svært at spille disse hænder.

Tak

5 svar - skriv dit

0 tråd
12 svar

Augustus#1 - 28/06 2005 16:25

Det kommer meget an på om vi taler FL eller NL

I fixed skal de (efter min mening) kun spilles i late position, og aldrig hvis der er raiset før dig - du vil kun ramme dit set (på flop) ca. 1:8,5 gange så du skal også være forholdsvis sikker på at du bliver betalt når du rammer - dvs. er der ingen andre callere kan det måske være svært at kunne forsvare at calle, da puljen ikke vil blive stor nok.

I NL er det lidt anderledes, her kan man ofte godt calle et raise, da man (hvis man rammer) ofte vil blive godt betalt.

Overordnet tror jeg mange overvurderer værdien af små PP - men spiller man dem rigtigt kan der være gode penge i dem :)



8 tråde
96 svar

Gaming#2 - 30/06 2005 10:08

Tak for dit svar, vi er nok ret enige :)


Gaming



8 tråde
53 svar

Tyl#3 - 24/03 2006 12:46

Men der mangler altså lige en ting. I early position er små PP virkelig ikke værd at spille. I hvert fald ikke på et 10-mands bord.



22 tråde
105 svar

MAO11#4 - 25/03 2006 00:06

Kommer også an på hvor dygtige/dårlige dine modspillere er.

Mener godt at du i nogle tilfælde, hvis bordet er meget tight kan spille dem fra early pos., da alle kender grundliggende teori (fx call med AA i early pos.) og calle et raise, da det er meget svær at genemskue for et et overpair fx hvis du sku ramme dit set - fx er folk villige til at raise min. men bette max. med AA KK, så er det rart at kunne vinde en stor pot med et set (mv.)
Desuden bør de hænder man spiller generelt varieres også ift. pos, da det er hér man vinder de store potter - netop når modstanderen ikke aner hvad du sidder med... B-)



6 tråde
105 svar

abuello#5 - 25/03 2006 09:27

Nemlig, small pocket pairs skal spilles fra early position for set value.


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.