Cooper05/12 2006 13:16
Hej allesammen,
Husk at deltage i vores turnering hos Kickoffpoker d. 7. december.
Eksklusiv turnering hos Kickoffpoker!
Held og lykke :)
Hej
Har tilmeldt mig Kickoff poker, men kan ikke helt regne deres bonus ud.
Hvor meget skal man sætte ind for at få bonus, og skal man stadig sende dem en mail for at komme med i deres VIP gold program ??
Deres hjemmeside er ikke opdateret med det.
Håber nogen kan hjælpe mig, inden jeg beslutter mig for at sætte penge ind
Gaming
KickOffPoker#2 - 06/12 2006 12:38
Hej Gaming,
Hvis du bruger signup-koden "pokerpenge" får du 100% op til €400 i deposit bonus. Du skal indsætte minimum €10. Bonussen udbetales efter 30 dage, der kontrollorer systemet hvor mange VIP du har optjent og udbetaler herefter (€10 pr. 200VIP op til €400 - afhæning af hvor meget du satte ind).
Du skal stadig sende en kort mail til support@kickoffpoker.com for at tilmelde dig VIP Gold programmet.
Mvh
Anders Jørgensen
sambusa#4 - 06/12 2006 22:32
VIP POINT ON KICK OFF POKER
Hope this will help you
One VIP point is rewarded for every hand you have been dealt cards in and which has been raked with €0,31 or more, regardless if you have put money into the pot or not.
VIP points are also generated through participation in tournaments. If you participate in a “freezout tournament” or “Sit & Go” you will receive VIP points to a rate of 0.2 for each €1 in buy-in cost. If you, on the other hand, participate in a “rebuy tournament” the rate is 0.4 VIP per €1 in buy-in cost. All fractions will be rounded off upwards to nearest number.
No VIP points will be awarded if using VIP points to settle the buy-in cost.
Your VIP points can be used as “buy-in” in tournaments. The VIP points can also be used for different promotions that we offer to our frequent players.
Sambusa :-)
Okay
Så har jeg lige et andet spørgsmål.
Når man registrerer sig fra pokerpenges links, er man vel automatisk garanteret bonus.
Kommer bonus ikke automatisk ? For jeg har mere end 200 Points, men ikke modtaget noget som helst i bonus ?????
Gaming
Hej Gaming,
Det er nok at bruge vores link når man tilmelder sig.
Kommer bonus ikke automatisk ? For jeg har mere end 200 Points, men ikke modtaget noget som helst i bonus ?????
Din bonus kommer automatisk, men bliver først udbetalt efter 30 dage. Som Kickoffpoker skriver:
Bonusen udbetales efter 30 dage, der kontrollorer systemet hvor mange VIP du har optjent og udbetaler herefter (€10 pr. 200VIP op til €400 - afhæning af hvor meget du satte ind).
Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.
Læs anmeldelse