Titan og Bodog poker..

1 tråd
2 svar

rReinhold12/02 2007 17:42

Nogle der har erfaringer med at bruge Visa Electron på siderne Bodog og Titan poker...
På party poker kan jeg udbetale pengene direkte på mit Visa Electron kort, hvad er jeres erfaringer? Modtager de det overhovedet..

På forhånd tak, RReinhold

4 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 12/02 2007 20:07

Hej rReinhold

PartyPokers cashier fungerer perfekt efter min mening. De er hurtige til at udbetale. Jeg har dog ingen erfaring med Visa Electron...

1 tråd
2 svar

rReinhold#2 - 13/02 2007 09:42

Formulerede mig måske lidt forkert, jeg har absolut ingen problemer med brug af visa electron på PartyPoker.
Men mit spørgsmål går på om de modtager og udbetaler til Visa Electron fra Bodog poker og Titan Poker.. idet jeg ikke gider oprette en konto hos dem hvis jeg ikke kan få udbetalt pengene direkte til mit kort, som jeg let og elegant kan på PartyPoker..

Men tak for svaret

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#3 - 14/02 2007 11:43

Hej igen :)

De 2 andre pokerrum tager ret sikkert alm. Visa. Jeg har som sagt ingen erfaring med Visa Electron, kender ikke til forskellen?

De fleste steder kan man dog kun hæve indskud tilbage til kortet. Resten udbetales via. NETeller, check eller wire.

2 tråde
22 svar

Agenten#4 - 01/03 2007 01:23

neteller er super nemt og meget smart. De overfører pengene til din bankkonto mod et gebyr på $1 - og det tager 2-5 bankdage.

Når du opretter din neteller-konto så sig at den skal føres i dollars, da de ellers vil veksle til en dårlig kurs hver gang du overfører penge til eller fra din konto.

Det samme gør sig gældende når du registrerer din bankkonto - oplys at din bankkonto føres i us-dollars (selvom den rent faktisk ikke er ført i dollars) På den måde veklser neteller ikke til en dårlig kurs - derimod vil din egen bank veksle til den officielle kurs.

log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login

Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.